Zmluvné poisťovne

Sme zmluvným partnerom všetkých poisťovní

Pomôžeme Vám s vybavením poistnej udalosti

Kliknite na logo poisťovne pre viac informácií

Allianz logo
Kooperativa logo
KOMUNÁLNA poisťovňa logo
GENERALI logo
ČSOB poisťovňa logo
UNIQA logo
AXA logo
UNION logo
Wüstenrot poisťovňa logo
Groupama logo

FAQ - Často kladené otázky

Ako určujeme rozsah poškodenia?

Rozsah poškodenia závisí na priebehu búrky s krupobitím – niekedy majú vozidlá
poškodené iba strechy (aj 1000 jamiek), niekedy je poškodená len bočná strana vozidla
(spôsobené prudkým vetrom počas búrky). Aj v rámci jednej kalamity sú poškodenia
vozidiel iné.

Rozsah poškodenia delíme na 3 kategórie:

  • Ľahké poškodenie: do 200 preliačin
  • Stredné poškodenie: do 500 preliačin
  • Ťažké poškodenie: nad 700 preliačin

Pred určením rozsahu poškodenia vozidlo umyjeme a následne označíme jednotlivé
preliačiny a ich počet.

Ako opravujeme poškodenie?

Poškodené vozidlá opravíme metódou PDR (paintless dent repair) – odstraňovanie
preliačin bez nutnosti lakovania. Jamky a preliačiny sú na karosérii vytlačené späť do
roviny. Aby boli preliačiny na milimeter dobre vidieť, používame špeciálnu lampu
a odrazovú dosku (dentreflektor). Potom nastúpia naši špecialisti – majstri svojho
oboru – za pomoci špeciálnych nástrojov vyhladia preliačinu späť do roviny. Pracujeme
s tými najlepšími technikmi, ktorý majú niekoľko ročné skúsenosti s opravou preliačin
všetkých veľkostí.

Koľko stojí oprava?

Cenu určujeme podľa počtu a veľkosti preliačin. Pri určovaní ceny sa orientujeme
pomocou cenníkov zmluvných poisťovní. Výsledkom výpočtu je cena, ktorú za opravu
akceptuje Vaša poisťovňa. Vy nám za opravu uhradíte iba spoluúčasť.

Za ako dlho budem mať svoje vozidlo späť?

Dĺžka opravy závisí na rozsahu škody. Väčšinou opravu stihneme do 1 či 2 pracovných
dní. Skutočný rozsah škody a počet preliačin zistíme až po nasvietení špeciálnou
lampou. O dĺžke opravy vás budeme okamžite informovať aby ste sa podľa toho mohli
zariadiť.

Ako nahlásim poistnú udalosť ?

Zavolajte nám. My si s Vami dohodneme termín oprav, od vás potom budeme potrebovať iba číslo poistnej udalosti – to zistíte vo svojej poisťovni.

Ako zistím číslo poistnej udalosti?

Číslo získate od svojej poisťovne. My Vám však veľmi radi pomôžeme s vybavením celej poistnej udalosti – dohodneme miesto opravy čo najbližšie vášmu bydlisku.

Kde mi vozidlo opravia?

Radi Vám vozidlo opravíme na našich pobočkách v Bratislave a Prahe alebo u jedného
z našich zmluvných autodílerov alebo autoservisov ktorých je viac ako 700.

Čo všetko potrebujete k nahláseniu poistnej udalosti?

K nahláseniu poistnej udalosti si pripravte – číslo poistnej zmluvy, ktorá sa vzťahuje k poškodenému vozidlu, údaje o vodičovi v dobe vzniku škody, údaje o vozidle (EČV, VIN, značka, rozsah škody, atď.) a Vaše kontaktné údaje.

Kontaktujte nás

}

Pondelok - piatok
8:00 - 16:30

Auto QliniQ s.r.o.

Cukrová 2272/14
818 08 Bratislava
IČO: 51333457
DIČ:2120677251

Prevadzkáreň:
Tuhovská 9
831 07 Bratislava

VOP

GDPR

Získajte komplexné riešenie pod jednou strechou

Naša prevádzka sa nachádza v priestoroch Summit Motors Bratislava a takto vieme poskytnúť naším zákazníkom kompletný balík služieb spojený s príjemným prostredím showroom-u Ford Store. Na jednom mieste môžete vyriešiť nákup nového, ale aj jazdeného vozidla, predaj vozidla, mechanický servis, výmena náhradných dielov a skiel, vrátane profesionálnych lakovacích a klampiarskych prác pre všetky značky vozidiel, bezplatnú obhliadku vozidla po poistnej udalosti pre Vašu poisťovňu  a taktiež aj nami ponúkané PDR opravy karosérie bez poškodenia laku (krupobitie, drobné preliačiny, pád predmetov a snehu na karosériu vozidla). Počas opravy je pre Vás k dispozícií aj príjemne posedenie vo Ford Cafe, detský kútik a taktiež aj kútik pre Vašich domácich miláčikov.